Za účelom organizovania konferencie Klub mladých farmárov v termíne od 26.01 do 27.01.2024 si u Vás objednávame poskytnutie služby nasledovne: Prenájom konferenčnej miestnosti pre približne 90 osôb a služieb s tým súvisiacich - 1 deň = od 8:00 do 18:00 Prenájom didaktickej a ozvučovacej techniky vrátane obsluhy (ozvučenie dataprojektor plátno flipchart mikrofóny) Občerstvenie (coffee break) pre účastníkov konferencie počas 1. dňa dopoludnia - káva s mliekom/čaj + smotana med cukor citrón - pagáč/ sladký koláčik - minerálka alebo voda s citrónom (min. 0 5 litra/osoba) Obedové menu počas jedného dňa konferencia (polievka hlavné jedlo dezert) Občerstvenie (coffee break) pre účastníkov konferencie počas 1. dňa popoludní - káva s mliekom/čaj + smotana med cukor citrón - minerálka alebo voda s citrónom (min. 0 5 litra/osoba) Večera pre účastníkov - bufet pre približne 35 osôb / 18 eur Raňajky pre ubytovaných účastníkov pre približne 35 osôb (27.1.2024) Miestny poplatok za približne 35 osôb Ubytovanie na 1 noc pre približne 35 osôb v dvojlôžkových izbách (26.01.-27.01.2024) 14 x 2 lôžko / 80 eur - 10% zľava z ubytovania 4 x AP / 120 eur - 10% zľava z ubytovania
Celková hodnota objednaného plnenia
4455.50 € s DPH
Identifikácia zmluvy
-
Identifikačné údaje dodávateľa objednaného plnenia
LK Consulting SK s.r.o.,
Tomášikova 3/A
821 01 Bratislava - mestská časť Ružinov
IČO: 45920397
DIČ: 2023135389
IČ DPH: SK2023135389
Objednávku podpísal/a
Ing. Zuzana Repiská, poverená generálna riaditeľka