Edu: Virtuálne vzdelávacie prostredie

Vzdelávanie

Termíny školení

Kalendár školení

  Zobraziť všetky školenia

Elektronický kontraktačný systém - EKS a elektronické trhovisko

Usporiadateľ: Agroinštitút Nitra, štátny podnik
 seminár
Forma: denná
Cieľ:

výklad zákonov č. 34/2014 Z. z., 28/2013 Z. z., č. 95/2013 Z. z. a 180/2013 Z. z., ktorými sa mení a dopĺňa zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov zameraný na elektronické trhovisko, so zámerom oboznámiť účastníkov s podlimitným postupom verejného obstarávania , so zadávaním podlimitných zákaziek s využitím elektronického trhoviska a informovaním o postupnom sprístupňovaní funkcionalít elektronického kontraktačného systému (EKS).

Určené:

verejných obstarávateľov, osoby podľa § 7 zákona o VO (poľnohospodárske subjekty poberajúce podporu z Programu rozvoja vidieka), uchádzačov, záujemcov, všetky fyzické a právnicke osoby, ktoré majú záujem zúčastňovať sa verejných obstarávaní a zároveň si zvýšiť odborné vedomosti pri realizovaní zákaziek

Rozsah: 7 hodín
Miesto konania: Agroinštitút Nitra, štátny podnik, Akademická 4, 949 01 Nitra a Školiace stredisko Agroinštitútu Nitra, š.p., Partizánska 17, Lučenec
Termín/y: 5. 12. 2014

Termíny sústredení:
5. december 2014 - Agroinštitút Nitra, štátny podnik, Nitra

Odborný garant: Ing. Helena Polónyi
Certifikovaná lektorka pre elektronické trhovisko
Program:

•   Elektronický kontraktačný systém – EKS

•   Elektronické trhovisko :

•   Ciele a hlavné prínosy

•   Výhody zadávania zákaziek s využitím elektronického trhoviska :

- Čo sa nakupuje na elektronickom trhovisku

- Kto nakupuje na elektronickom trhovisku

- Kto dodáva tovar, poskytuje služby a uskutočňuje stavebné práce na elektronickom trhovisku

- V akých finančných limitoch sa nakupuje na elektronickom trhovisku

 •   Nástroje Elektronického  trhoviska :

 Formuláre:

Registračný formulár dodávateľa
Registračný formulár objednávateľa
Registračný formulár používateľa
Opisný formulár
Objednávkový formulár
a)  Ponukový formulár     b) Objednávkové atribúty

Zmluvný formulár
Zmluva
Referenčný formulár
Protokol o priebehu zadávania zákazky

Registre:

Register dodávateľov – osobné profily
Register objednávateľov – profily
Registre používateľov / verejnosti
Register ponúk ( katalóg ponúk )
Register opisov predmetu zákazky ( knižnica )
Register zmlúv ( CRZT )
Register mesačných prieskumov o vývoji cien
Register zadávania zákaziek  - vyhlásených; prebiehajúcich;dokonaných;nedokonaných

Register referencií z trhoviska  – black list

•   Registrácia na elektronickom trhovisku

- Aký je postup pri registrácii objednávateľa

- Aký je postup pri registrácii dodávateľa

- Aký je postup pri registrácii používateľa/verejnosti

- Na čo slúži opisný formulár

- Čo je opisný formulár

- Ako sa vytvára opisný formulár

- karanténa, podanie rozporu

- Knižnica – register opisných formulárov

   •   Vytvorenie objednávky

     - Aký je postup objednávateľa pri spracovaní objednávky (objednávkový formulár)

     - Čo sú to objednávkové atribúty

        •   Vytvorenie ponuky

- Aký je postup dodávateľa pri spracovaní ponuky (ponukový formulár)

   •   Protokol o priebehu zadávania zákazky

   •   Referenčný formulár

   •   Postupy zadávania zákazky : - podľa § 96 ZoVO

- podľa § 97 ZoVO

- podľa § 98 ZoVO

   •   Peportingové / štatistické/ archivačné úkony

   •   Procesy zadávania zákaziek postupom s využitím elektronického       trhoviska

        -  diskusia počas výkladu

Časový program seminára:

Prezencia: 8:30 - 9:00 hod.

Odborný program: 9:00 - 16:00 hod.

Prestávka ( obed) : 12:00-12:45 hod.

 

Účastnícky poplatok: 66,00  €
Organizačný garant: Ing. Eva Barboriaková
Tel.: 037/7910 217
Fax: 037/7910 159
E-mail: [email protected]
Poznámka: • Cena účastníckeho poplatku je stanovená dohodou podľa zák.č.18/96 Z. z. o cenách a zahŕňa školné, učebný materiál a obed.
• Pri prezencii je potrebné predložiť kópiu dokladu o úhrade účastníckeho poplatku. Pri neúčasti na seminári sa účastnícky poplatok nevracia, je možné poslať náhradného účastníka.
• Uzávierka prihlášok do 6 dni pred konaním seminára.
Pozvánka:
  Ceny uvádzame s 20 % DPH (ubytovanie 10 % DPH).

Potrebujete poradiť?

Vzdelávanie a poradenstvo

+421 37 7910 231

Po–Pia 8:00 – 15:00

Web

+421 37 7910 292

Po–Pia 8:00 – 15:00

Služby

+421 37 7910 234

Po–Pia 8:00 – 15:00

Hotel

+421 37 7910 111

Po–Pia 7:00 – 20:00