Edu: Virtuálne vzdelávacie prostredie

Pôdohospodárske poradenstvo

Katalóg poradenských produktov

Katalóg poradenských produktov

  Návrat na zoznam poradenských produktov

Vybrali ste si oblasť - 8. Lúkarstvo a pasienkárstvo / 8.10. Návrh rýchliarne a aspekty produkcie jedlých a liečivých húb

Fokusová oblasť: 3A
Popis poradenského produktu

1. Názov poradenského produktu: Návrh rýchliarne a aspekty produkcie jedlých a liečivých húb
2. Stručný popis poradenských činností: V súčinnosti s pestovateľom, t.j. producentom húb, vypracovanie návrhu na rýchliareň vybraných druhov jedlých a liečivých húb, s cieľom realizácie efektívnej technológie pestovania v súlade s legislatívou pre produkciu húb v Slovenskej republike, za účelom produkcie, označovania, skladovania, odbytu a podpory predaja z dvora.
3. Stručný predpokladaný benefit objednávateľa produktu: Farmár, producent húb, získa odborný návrh na založenie a prevádzkovanie rýchliarne húb, ktorého súčasťou budú konkrétne podmienky a postupy na dosiahnutie plánovaného cieľa vrátane potrebných vstupných investícií, návrhu technológie pestovania pre konkrétny druh jedlej huby, vhodného pestovateľského substrátu za účelom dosiahnutia vysokej kvality produkcie húb uplatniteľnej na trhu pre priamy konzum, ako aj s možnosťou ďalšieho využitia v potravinárskom, resp. farmaceutickom priemysle. Následne pod odborným dozorom zrealizuje prevádzku rýchlenia húb.
4. Rozsah činnosti poradcu v hodinách a cena poradenského produktu: 60 hodín odbornej práce, z toho 40 hodín vypracovanie návrhu rýchliarne a 20 hodín výkon na prevádzke rýchliarne formou konzultácií.
5. Ďalšie špecifické náklady potrebné na výkon poradenstva: V prípade potreby a po dohode s objednávateľom - laboratórne analýzy plodníc húb za účelom stanovenia rizikových faktorov (ťažké kovy, a pod.).
6. Návrh kritérií na kontrolu splnenie realizácie produktu: Predložený návrh rýchliarne a vyjadrenie pestovateľa o jeho akceptovateľnosti.


Poradcovia pre daný produkt

Najvyššie dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské II. stupňa
Absolvovaná škola/odbor: Ekonomické, verejná správa
Priebeh zamestnaní: Pôdohospodárska platobná agentúra 1. Riaditeľka sekcie projektových podpôr • zodpovednosť za implementáciu projektov • zodpovednosť za Rozhodnutia a Zmluvy • zostavovanie stratégie • vedenie tímu ôsmych odborov a oddelení • zodpovednosť za rozvoj všetkých aktivít a činností sekcie (t.j. personál, informačné technológie, financie, projekty, marketing atď.) • zostavovanie stratégie • príprava odborných dokumentov a podkladov • zastupovanie SR na konferenciách a rokovaniach • zodpovednosť za audity • podieľanie sa na projektoch • prednášanie • príprava odborných článkov • sledovanie a naštudovanie si legislatívy • monitoring a reporting • zodpovednosť za plnenie cieľov a nastavovanie cieľov • vyjednávanie podmienok • prijímanie zamestnancov Úspešné dosiahnutie dohôd na rokovaniach s Európskou komisiou – prínos pre SR v rámci financií, postavenia SR v Európskej únii, získanie dôvery, Zefektívnenie fungovania sekcie – úspešná implementácia projektov, percentuálny nárasť vyplatenia finančných prostriedkov, Vytvorenie úspešnej personálnej stratégie - eliminovanie fluktuácie zamestnancov, vytvorenie príjemného pracovného prostredia (oddychová miestnosť), zabezpečenie vzdelávania Vytvorenie úspešných systémových opatrení – vytvorenie usmernení na predchádzanie chybovosti, nejednotného rozhodovania, usmernení pre žiadateľov atď. Zúčastňovanie sa dôležitých rokovaniach - stáž na stálom zastúpení SR v Bruseli Vytáranie riadiacich dokumentov – pokynové listy nahradzujúce legislatívu v prípade, že nebola SR vytvorená 2. Zastupovanie Riaditeľa sekcie informačných technológií (funkcia vykonávaná popri funkcii Riaditeľky sekcie projektových podpôr) • zodpovednosť za informačné systémy v celej agentúre • zabezpečovanie fungovania informačných systémov • rokovania s dodávateľmi informačných technológií • podieľanie sa na príprave podkladov pre verejné obstarávania • spravovanie a zabezpečovanie techniky pre agentúru • vedenie ľudí • prijímanie zamestnancov Príprava projektov pre zabezpečenie informačných technológii – projekty potrebné pre komplexnú elektronizáciu agentúry Príprava podkladov web stránky agentúry – sprehľadnenie web stránky, PR 3. Riaditeľka sekcie organizácie trhu a štátnej pomoci • vedenie ľudí • zabezpečenie a zodpovednosť za implementácie projektov • zodpovednosť za rokovania s ministerstvami a externými inštitúciami • zodpovednosť za Rozhodnutia a Zmluvy • zodpovednosť za rozvoj aktivít a činností sekcie (t.j. personál, informačné technológie, financie, projekty, marketing atď.) • podieľanie sa na projektoch • vytváranie a zodpovednosť za systémové opatrenia • prednášanie • príprava odborných článkov • sledovanie a naštudovanie si legislatívy • monitoring a reporting • prijímanie zamestnancov Zabezpečenie fungovania sekcie – úspešná implementácia projektov, vyplatenie eurofondov Vytvorenie úspešnej personálnej stratégie – nábor nových zamestnancov a ich začlenenie do agentúry Vytvorenie systémových opatrení – vytvorenie usmernení na predchádzanie chybovosti Vytváranie dokumentov – dokumenty potrebné pre úspešnú implementáciu 4.Štátny radca/referent na sekcii kontroly • komunikácia so žiadateľmi • výkon kontrol na mieste • práca s GPS • príprava listinných dokumentov 5.Štátny radca/referent na sekcii priamych podpôr • komunikácia so žiadateľmi • výkon administratívnych kontrol • výkon administratívnych kontrol • pripomienkové konania • príprava listinných dokumentov
Kvalifikácia: PRINCE 2 / Projektový manažment Stáž na stálom zastúpení SR v BX Finančné sprostredkovanie a finančné poradenstvo Systém manažérstva proti korupcii podľa normy ISO 37000: 2016 Hlavný audítor QMS podľa normy ISO 9001:2015 Interný audítor QMS podľa normy ISO 9001:2015 Diplomatický protokol, štátny protokol a etiketa v praxi Individuálny koučing Moderné prístupy k vedeniu ľudí a tímov Metóda 8 krokov k úspešnej zmene - Komunikačné zručnosti pre manažérov Základné manažérske zručnosti Time management Úvod do manažmentu stresu a konfliktu Vedenie hodnotiaceho rozhovoru Riadený výberový rozhovor Základy kontroly
Teritórium pôsobnosti: Slovenská republika
Kontaktovať poradcu  

Potrebujete poradiť?

Vzdelávanie a poradenstvo

+421 37 7910 231

Po–Pia 8:00 – 15:00

Web

+421 37 7910 292

Po–Pia 8:00 – 15:00

Služby

+421 37 7910 234

Po–Pia 8:00 – 15:00

Hotel

+421 37 7910 111

Po–Pia 7:00 – 20:00