Edu: Virtuálne vzdelávacie prostredie

Pôdohospodárske poradenstvo

Katalóg poradenských produktov

Katalóg poradenských produktov

  Návrat na zoznam poradenských produktov

Vybrali ste si oblasť - 6. Mechanizácia / 6.3. Poradenstvo pre oblasť budovania, rekonštrukcie a prevádzky závlah

Fokusová oblasť: 4B
Popis poradenského produktu

1. Názov poradenského produktu: Poradenstvo pre oblasť budovania, rekonštrukcie a prevádzky závlah
2. Stručný popis poradenských činností: V trojmesačných intervaloch analýza stavu závlahy, jej prevádzky za posledný mesiac. Návrh na riadenie závlah, stanovenie veľkosti a termínu závlahových dávok. Kontrola plnenia návrhov z predchádzajúceho kontrolného dňa. Analýza problémov a návrh na ich riešenia. Vypracovanie správy o stave závlah, definícia problémov a ich príčin a návrh konkrétnych opatrení pre odstránenie, resp. nápravu problémov.
3. Stručný predpokladaný benefit objednávateľa produktu: Farmár na základe mesačných správ a návrhov opatrení pod odborným dozorom priebežne odstraňuje problémy a zlepšuje produkciu a ekonomiku rastlinnej výroby.
4. Rozsah činnosti poradcu v hodinách a celková cena poradenského produktu: 12 hodín odborného výkonu za štvrťrok (8 hodín výkon na farme, 4 hodiny spracovanie správy), tzn. 48 hodín za rok.
5. Ďalšie špecifické náklady potrebné na výkon poradenstva: V prípade potreby a po dohode s objednávateľom: hydrofyzikálne rozbory pôd zabezpečí objednávateľ, alebo poradca.
6. Návrh kritérií na kontrolu splnenia realizácie produktu: Doloženie štvrťročných správ a vyjadrenie prevádzkovateľa závlah o úspešnosti, resp. realizovateľnosti návrhov opatrení poradcov.


Poradcovia pre daný produkt

Najvyššie dosiahnuté vzdelanie: Vysokoškolské II. stupňa
Absolvovaná škola/odbor: Ekonomické, verejná správa
Priebeh zamestnaní: Pôdohospodárska platobná agentúra 1. Riaditeľka sekcie projektových podpôr • zodpovednosť za implementáciu projektov • zodpovednosť za Rozhodnutia a Zmluvy • zostavovanie stratégie • vedenie tímu ôsmych odborov a oddelení • zodpovednosť za rozvoj všetkých aktivít a činností sekcie (t.j. personál, informačné technológie, financie, projekty, marketing atď.) • zostavovanie stratégie • príprava odborných dokumentov a podkladov • zastupovanie SR na konferenciách a rokovaniach • zodpovednosť za audity • podieľanie sa na projektoch • prednášanie • príprava odborných článkov • sledovanie a naštudovanie si legislatívy • monitoring a reporting • zodpovednosť za plnenie cieľov a nastavovanie cieľov • vyjednávanie podmienok • prijímanie zamestnancov Úspešné dosiahnutie dohôd na rokovaniach s Európskou komisiou – prínos pre SR v rámci financií, postavenia SR v Európskej únii, získanie dôvery, Zefektívnenie fungovania sekcie – úspešná implementácia projektov, percentuálny nárasť vyplatenia finančných prostriedkov, Vytvorenie úspešnej personálnej stratégie - eliminovanie fluktuácie zamestnancov, vytvorenie príjemného pracovného prostredia (oddychová miestnosť), zabezpečenie vzdelávania Vytvorenie úspešných systémových opatrení – vytvorenie usmernení na predchádzanie chybovosti, nejednotného rozhodovania, usmernení pre žiadateľov atď. Zúčastňovanie sa dôležitých rokovaniach - stáž na stálom zastúpení SR v Bruseli Vytáranie riadiacich dokumentov – pokynové listy nahradzujúce legislatívu v prípade, že nebola SR vytvorená 2. Zastupovanie Riaditeľa sekcie informačných technológií (funkcia vykonávaná popri funkcii Riaditeľky sekcie projektových podpôr) • zodpovednosť za informačné systémy v celej agentúre • zabezpečovanie fungovania informačných systémov • rokovania s dodávateľmi informačných technológií • podieľanie sa na príprave podkladov pre verejné obstarávania • spravovanie a zabezpečovanie techniky pre agentúru • vedenie ľudí • prijímanie zamestnancov Príprava projektov pre zabezpečenie informačných technológii – projekty potrebné pre komplexnú elektronizáciu agentúry Príprava podkladov web stránky agentúry – sprehľadnenie web stránky, PR 3. Riaditeľka sekcie organizácie trhu a štátnej pomoci • vedenie ľudí • zabezpečenie a zodpovednosť za implementácie projektov • zodpovednosť za rokovania s ministerstvami a externými inštitúciami • zodpovednosť za Rozhodnutia a Zmluvy • zodpovednosť za rozvoj aktivít a činností sekcie (t.j. personál, informačné technológie, financie, projekty, marketing atď.) • podieľanie sa na projektoch • vytváranie a zodpovednosť za systémové opatrenia • prednášanie • príprava odborných článkov • sledovanie a naštudovanie si legislatívy • monitoring a reporting • prijímanie zamestnancov Zabezpečenie fungovania sekcie – úspešná implementácia projektov, vyplatenie eurofondov Vytvorenie úspešnej personálnej stratégie – nábor nových zamestnancov a ich začlenenie do agentúry Vytvorenie systémových opatrení – vytvorenie usmernení na predchádzanie chybovosti Vytváranie dokumentov – dokumenty potrebné pre úspešnú implementáciu 4.Štátny radca/referent na sekcii kontroly • komunikácia so žiadateľmi • výkon kontrol na mieste • práca s GPS • príprava listinných dokumentov 5.Štátny radca/referent na sekcii priamych podpôr • komunikácia so žiadateľmi • výkon administratívnych kontrol • výkon administratívnych kontrol • pripomienkové konania • príprava listinných dokumentov
Kvalifikácia: PRINCE 2 / Projektový manažment Stáž na stálom zastúpení SR v BX Finančné sprostredkovanie a finančné poradenstvo Systém manažérstva proti korupcii podľa normy ISO 37000: 2016 Hlavný audítor QMS podľa normy ISO 9001:2015 Interný audítor QMS podľa normy ISO 9001:2015 Diplomatický protokol, štátny protokol a etiketa v praxi Individuálny koučing Moderné prístupy k vedeniu ľudí a tímov Metóda 8 krokov k úspešnej zmene - Komunikačné zručnosti pre manažérov Základné manažérske zručnosti Time management Úvod do manažmentu stresu a konfliktu Vedenie hodnotiaceho rozhovoru Riadený výberový rozhovor Základy kontroly
Teritórium pôsobnosti: Slovenská republika
Kontaktovať poradcu  

Potrebujete poradiť?

Vzdelávanie a poradenstvo

+421 37 7910 231

Po–Pia 8:00 – 15:00

Web

+421 37 7910 292

Po–Pia 8:00 – 15:00

Služby

+421 37 7910 234

Po–Pia 8:00 – 15:00

Hotel

+421 37 7910 111

Po–Pia 7:00 – 20:00