Edu: Virtuálne vzdelávacie prostredie

Vzdelávanie

Termíny školení

Kalendár školení

  Zobraziť všetky školenia

Nový zákon č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní

Usporiadateľ: Agroinštitút Nitra, štátny podnik
 seminár
Forma: denná
Cieľ:

Informovať verejných obstarávateľov, obstarávateľov, ako aj záujemcov a uchádzačov, teda všetky hospodárske subjekty, ktoré majú záujem zadávať zákazky prostredníctvom nového zákona o verejnom obstarávaní s implementáciou nových európskych smerníc o verejnom obstarávaní do právneho poriadku SR, s nadobudnutím účinnosti zákona od 18. apríla 2016. .

Určené:

verejným obstarávateľom, uchádzačom, záujemcom a osobám podľa § 8 zákona o VO, všetkým fyzickým a právnickým osobám, ktoré majú záujem zúčastňovať sa verejných obstarávaní , odborným zamestnancom verejnej správy a samosprávy, bývalým odborne spôsobilým osobám

Rozsah: 16 hodín
Miesto konania: Agroinštitút Nitra, štátny podnik, Akademická 4, 949 01 Nitra
Termín/y: 14. 03. 2016 - 15. 03. 2016
Odborný garant: Ing. Patrik Árendáš, MBA, renomovaný lektor a odborník v oblasti verejného obstarávania, prezident SAVO
Program:

• 1. deň

• ZÁKLADNÉ USTANOVENIA: - Predmet úpravy a základné pojmy-Finančné limity a pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty-Subjekty povinné postupovať podľa zákona o verejnom obstarávaní-Konečný užívateľ výhod-Evidencia referencií-Elektronické trhovisko-Centralizovaná činnosť vo verejnom obstarávaní, príležitostné spoločné obstarávanie,cezhraničné obstarávanie-Zmena zmluvy, rámcovej dohody a koncesnej zmluvy počas ich trvania, odstúpenie od zmluvy, rámcovej dohody a koncesnej zmluvy-Komunikácia-Určenie lehôt-Konflikt záujmov a dôvernosť informácií-Dokumentácia-Prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov alebo uchádzačov

• POSTUPY ZADÁVANIA NADLIMITNÝCH ZÁKAZIEK:Oznámenia používané vo verejnom obstarávaní-Rozdelenie zákaziek na časti, zmiešané zákazky

•   2.deň

•Postupy vo verejnom obstarávaní pri nadlimitných zákazkách-(verejná súťaž, užšia súťaž, rokovacie konanie so zverejnením, súťažný dialóg,inovatívne partnerstvo, priame rokovacie konanie)-Podmienky účasti-Jednotný európsky dokument-Využitie subdodávateľov (subdodávky, zadávanie subdodávok)-Súťažné podklady-Kritériá na vyhodnotenie ponúk, zábezpeka, variantné riešenia, vysvetlenie-Predkladanie ponúk, komisia, otváranie ponúk, vyhodnocovanie ponúk, informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk-Elektronický katalóg, elektronická aukcia, dynamické nákupné systémy-Povinnosti verejného obstarávateľa a obstarávateľa

 • ZADÁVANIE NADLIMITNÝCH KONCESIÍ:Postupy zadávania koncesie, koncesný dialóg, obchodná verejná súťaž-Pravidlá pre koncesie na sociálne služby a iné osobitné služby, pravidlá pre koncesionára,ktorý je verejným obstarávateľom-Spoločný podnik

• ZADÁVANIE PODLIMITNÝCH ZÁKAZIEK: s využitím elektronického trhoviska, bez využitia elektronického trhoviska-ZADÁVANIE ZÁKAZIEK S NÍZKOU HODNOTOU -ZADÁVANIE PODLIMITNÝCH KONCESIÍ

• SÚŤAŽ NÁVRHOV: Súťažné podmienky, porota, výsledok súťaže návrhov

• SPRÁVA VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ: ÚVO, Rada, vestník, povinnosti úradu voči Európskej komisii, opravný mechanizmus

• CERTIFIKÁCIA SYSTÉMU NA USKUTOČNENIE ELEKTRONICKEJ AUKCIE

• ZOZNAM HOSPODÁRSKYCH SUBJEKTOV: Žiadosť o zápis, obsah zoznamu hospodárskych subjektov, zmena údajov, register konečných užívateľov výhod

• REVÍZNE POSTUPY: Žiadosť o nápravu, konanie o preskúmaní úkonov kontrolovaného, námietky, odvolanie, návrh na určenie neplatnosti zmlúv-Správne delikty, register osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní

 

Účastnícky poplatok: 156,00  €
Organizačný garant: Ing. Eva Barboriaková
Tel.: 037/7910 217
Fax: 037/7910 159
E-mail: [email protected]
Poznámka: • 1. a 2. deň do 9:00 hod. - registrácia účastníkov; 9:00 – 16:00 hod. – odborný program (vrátane prestávok);
• Cena účastníckeho poplatku je stanovená dohodou podľa zák.č.18/96 Z. z. o cenách a zahŕňa organizačné náklady, študijný materiál, občerstvenie a obed 2x;
• Záväznú prihlášku zašlite na uvedenú adresu príp. e-mailom, faxom ( originál predložiť pri registrácií )
• Organizátor si vyhradzuje právo ukončiť registráciu účastníkov pred stanoveným termínom uzávierky prihlášok/objednávok, ak počet prihlásených účastníkov presiahne kapacitné možnosti, o čom upovedomí záujemcov telefonicky alebo elektronicky.
• Uzávierka prihlášok do 3.marca 2016 .
Pozvánka:
  Ceny uvádzame s 20 % DPH (ubytovanie 10 % DPH).

Potrebujete poradiť?

Vzdelávanie a poradenstvo

+421 37 7910 231

Po–Pia 8:00 – 15:00

Web

+421 37 7910 292

Po–Pia 8:00 – 15:00

Služby

+421 37 7910 234

Po–Pia 8:00 – 15:00

Hotel

+421 37 7910 111

Po–Pia 7:00 – 20:00