Edu: Virtuálne vzdelávacie prostredie

Vzdelávanie

Termíny školení

Kalendár školení

  Zobraziť všetky školenia

VEDENIE POKLADNIČNEJ AGENDY A POKLADNIČNÉ OPERÁCIE

Usporiadateľ: Agroinštitút Nitra, štátny podnik
 seminár
Forma: denná
Miesto konania: Agroinštitút Nitra, Akademická 4, Nitra
Termín/y: 05. 10. 2015
Odborný garant: Ing. Miriam Matisová - Benefit Consult, s.r.o.Nitra
Program:

9.00 – 14.30  hod.

-Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v roku 2015.Virtuálne registračné pokladne v roku 2015, povinnosť používať registračné pokladnice v roku 2015 a ich prenos do účtovníctva firiem. Elektronická či virtuálna pokladňa?

systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi 
ostatné súvisiace evidencie s pokladničnými dokladmi, opakované hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie pásky, správne vyplnenie náležitosti pokladničného dokladu
zoznamy číselných symbolov a skratiek, zjednodušené účtovné daňové doklady, vyúčtovanie pokladničných operácií systémom interných dokladov
kritéria pri vytváraní analytických účtov, podpisy pokladníkov na pokladničných dokladoch, kópie a originály dokladov

-Posudzovanie platieb v hotovosti, strop hotovostným platbám, definícia hotovostnej platby

obmedzenie hotovostných platieb, postup pri platbe vykonávanej v zahraničí
platby v hotovosti a vystavovanie pokladničných dokladov z pohľadu platnej legislatívy

-Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie firmy

zásady pre vedenie pokladničnej  agendy  v súčinnosti s finančným účtovníctvom, interné smernice pre vedenie pokladne, metodické usmernenie pre hotovostné platby a limity v pokladni  
pokladničné limity, odvod pokladničných limitov do banky
označovanie a číslovanie PD, terminálové platby cez pokladňu (správna evidencia a účtovanie terminálových platieb).Účtovanie platby platobnou kartou – debetná, kreditná
prísne zúčtovateľné tlačivá a ich evidencie v účtovných jednotkách
poskytnuté zálohy a ich interné zúčtovanie a evidencia, originály a kópie PD
systém vrátenia hotovosti do pokladnice, preukázanie skutkovej podstaty pokladničného pohybu
evidencia prísne zúčtovateľných cenín, poskytovanie záloh, preddavkov, žiadosť o poskytnutie preddavku, evidencia stravných lístkov
výplata miezd cez pokladňu a všetky potrebné náležitosti k doloženiu pokladničných operácií, inventarizácia pokladne

Účastnícky poplatok: 45  €
Organizačný garant: Ing. Rastislav Polák
Tel.: 037/7910219
Mob.: 0905 262 103
Fax: 037/7910159
E-mail: [email protected]
Pozvánka:
  Ceny uvádzame s 20 % DPH (ubytovanie 10 % DPH).

Potrebujete poradiť?

Vzdelávanie a poradenstvo

+421 37 7910 231

Po–Pia 8:00 – 15:00

Web

+421 37 7910 292

Po–Pia 8:00 – 15:00

Služby

+421 37 7910 234

Po–Pia 8:00 – 15:00

Hotel

+421 37 7910 111

Po–Pia 7:00 – 20:00